Vart borta för mkt...

Har inte kunnat blogga då jag har varit borta de dagar jag inte bloggat...
I Fredags kom vi hem halv 1 och det säger ju att man inte sätter på dat orn och bloggar precis! ;) Att jag skulle upp vid nio på morgonen efter säger en hel del det också! Hela lördagen gick åt att tillbringa på Öland och efter det direkt till Stallet.. Vart hemma vid åtta och då kunde jag väl ha bloggat men aroen kraschade nästan och var grymt slö så jag vart tvungen att rensa den på lite saker. Hade upp till 16 GB bilder på datorn så var tvungen att flytta dom samt program som jag inte använder som tog grymt mycket plats i datorn. Så ja den kvällen försvandär med!
 
Nu ska jag ta och redigera gamla bilder från tävlingar och lägga upp på nytt! :) Men vet inte rikigt vart än men det får la ja se ;)
Bild från Nybro RK i somras :)








Namn, Mail, Blogg,