Go Natt

Blir ett sent inlägg idag då jag har haft fullt upp all day long. sola so vanligt och har nu kopplat färdigt allt på min radiostyrdabil som jag gör på mekatroniken :)
lyckades även att överträffa mig själv ed på engelskan då jag skrev en text på ca 850 ord! vilket är mycket för mig ;) men det är så när man får skriva om något man kan *tummen upp*
kom hem vid fem tiden som vanligt, vilket är segt då mamma jobbar till tre på fredagar :P

Åkte upp till Stallet för att rida Nellie, blev en lång sträcka ut runda idag, då hon gick så bra igår. Idag fick hon galoppera väldigt långa sträckor för att göra av med energi och det fick gå i hennes tempo! även långa trav sträckor i hennes tempo för att hon ska få sträcka ut på sig, vilket hon inte har gjort sen vi flyttade dem ;) vi red ca 12,6 km varav galopp var 1,5km + 1,1 km ock lika så trav, resten var skritt såklart ;)

Kvällen har jag umgåtts med Jocke så först va vi på Frasses och åt o sen har vi bara suttit hemma o kollat på tv.

imon åker jag in till Kalmar o sen blir det nabben för att kolla GP :D

Go Natter alla ;)









Namn, Mail, Blogg,