stallet next!

redig chilldag idag! nog med att vara ledig igår så var jag bara på de två första lektionerna i skolan idag :P
så kopplade bara upp lite på väggen o antecknade lite sen, hämtade min iPad idag :D så nu haver jag den!

Skulle på läkarebesök här hemma i Mönsterås vid halv 1 så var tvungen att gå vid 11 från skolan för att hinna med bussarna oså ;)
Ska till röntgen någon gång de närmaste dagarna för att röntga axeln och handleden, då axeln inte har varit riktigt okej och min handled har varit blå så länge nu så de ska kolla upp vad det är ;)
var klar där vid 1 så har chillat fram tills nu :) ska snart upp till stallet för sedan åka på hoppträning uppe på B-ropp, fick hem mitt bett idag :D äntligen har jag mitt gummibett! så ska nog testa det idag :)
bettet på bilden ;)









Namn, Mail, Blogg,