Dessa eviga dagar!!

Har en liten rolig App eller rolig o rolig kanske den inte är, men att den gör mig galen är en sak som är säkert!
Som imon har jag ett No-prov som jag själv har valt att lägga just då, då jag inte känner att jag inte kommer palla med ett prov efter mitt äntligen härliga påsklov! Vill liksom inte att ett prov ska förstöra hela mitt lov ;)
Sen är jag ledig på onsdag och det sitter inte fel för fem öre, samt att man får prata ut lite då med :) och inte för glömma dollar market som jag med 100% säkerhet kommer köpa på mig en hel dricka o snacks inför tors-tis!! Billigt är det var det är där :P
Efter det kommer torsdag, vilket det känns som en evighet till just nu.. Får då kommer älskling till mig o som jag längtar, tror nästan att jag inte vet vad jag ska ta vägen då jag längtar så! För att inte glömma mitt upp i allt har jag ett jävligt matteprov då med. Och både tis/ons/tors är det ridning av häst med!
För på fredagen blir tävling för mig o Nellie i 80cm o får se om jag startar 90cm med :) efter tävlingen blir det att köra alla saker till det ny stallet *en stor tumme upp för det!*
Lördag blir det att rida hästarna till de nya stallet då det blir en lagom tur i skogen för dem, samt så behöver de inte åka transport med :)
Söndag åker vi upp till elmia i Jönköping på bilutställningen, ville egentligen åka på lördagen men eftersom vi ska flytta hästarna då får det blir söndag ist :) blir ju en heldag där då :)
Måndag blir väl en redig slappa dag och inga måste i stort sätt. Tisdag in t Kalmar för läkarbesök o lite annat även ett läkarbesök i O-hamn med, efter åker vi hem till älskling :) på lördagen sen åker vi elmia i Jönköping ingen men den här gången för att gå på fiskesportsmässa!
Det är väl så det närmsta dagarna ser ut iaf :)

Nu till de dagar som sker på min App längre fram då.. Där finns bland annat alla nationella proven jag har, 6st är det och hur vidare normalt det är att räkna ner till nationella proven får man nog tycka lite som själv vill ;) Men det är ju trots allt de sista nationella proven på 3 år så tycker inte alls det är dumt eller konstigt :P och allt upplättas ju av att elitserien i speedwayen börjar! Det är ju bättre än bäst!! Till sist kan jag ju tillägga att det endast är 81 dagar kvar till sommarlov och jag fyller 17 år :)) hörde att det var 35 skoldagar kvar och det ska man väl klara av? ;) sedan är det bara 4 år kvar i skolan! :D

För att inte glömma så kommer jag få en iPad av skola. För att underlätta mitt skolarbete oså, eftersom jag skadat höger hand så pass att jag inte kan skriva med den och blir det för mycket skrivande med vänster får jag bara ont :/ men med det kan jag blogga mer då jag kommer kunna blogga ifrån den :) eftersom blogg-appen inte funkades på min surfplatta så har det inte blivit så mycket, då jag inte orkar mobilblogga längre inlägg, dock är ju det här ett mobilinlägg men det har tagit sin tid trots allt ;)

Ja det var väl att jag hade att skriva *haha* men det känns som en evighet tills torsdag just nu, ge mig torsdag o sol så snön försvinner med :D









Namn, Mail, Blogg,