Tisdag

Ännu en dag har gått o med andra ord en dag närmare torsdag o ledighet :) idag gjorde jag no-provet och det känns rätt så skönt att ha gjort o slippa tänka på det hela påsklovet oså :) samt så gjorde jag en muntlig sak i engelska o fick godkänt iaf :) på torsdag är det matteprov och muntligt i datatekniken vilket just nu känns lite kaos men det löser sig nog det med :)

Imon blir det västervik för lite sjukhusbesök oså, samt ska jag intervjua en person imon om framtid oså inför det nationella muntliga som jag har den 10 april, känns som det här kan bli en bra redovisning oxå då jag tycker det är intressant och har egna tankar om ämnet så då spinner det lättare på sen när man står där framme, har faktiskt lyckats få högsta betyg på muntliga när jag var som minst förbered men jag tyckte det var intressant och kunde det mesta i huvudet :) så hoppas på ett högt betyg den här gången med! För att ståndur framme har jag inga problem med för det kan bli upp till 20 min ibland fast vi ska hålla oss till 4 min men jag får hålla i det lite längre då det är bättre samt att de andra slipper redovisa då jag tar upp en del tid med hehe :P så jag är väldigt taggad inför muntliga saker och tycker det är rätt så kul så länge jag vet vad det är jag ska prata om så jag är säker på det jag säger :) kan tillägga att det inte var så under högstadietiden men nu tycker jag de är kul o mycket är nog tack vare våran svenska lärare :)

Nu ska jag sova för att få lite sovmorgon imon o ladda inför intervjun samt vara en dag närmre torsdag ;)









Namn, Mail, Blogg,