är nog egentligen den mest lyckligaste

Fast just nu känns jag inte så lycklig tyvärr eller glad snarare sagt. för lycklig eller positiv är jag nog inombords trots allt.
2013 har varit rikitgt bra och allt börjar falla på plats äntligen! jag det rätt så bra i mitt liv faktiskt, jag har världens finaste kille som tyvärr bor 9 mil ifrån mig och därför kan vi träffas så ofta tyvärr, vilket gör att jag som idag känner mig tom och ledsen. Men när vi väl är tillsammans då känns allt så himla bra då det har varit lite trassligt till en början pga vissa saker. Men allt sånt är löst nu så det är toppen :D
Jag har i stort sätt en egen häst fast inte jag som står ägare på den, men jag bestämmer i stort själv vad jag vill göra med henne. Sen så har vi flyttat hästarna till eget och det känns som det kommer ge massvis med fördelar faktiskt, för nu kan jag träna för vem jag vill och jag har tillgång till ridbana som endast ligger 25min ridväg i från stallet :)
Skolan är det rikitgt bra fast jag har valt det på ett lite annorlunda sätt eller vad man ska säga, då jag endast går med killar eller min klass består endast av killar så jag umgås med killar i stort sätt av min vardag och även på fritiden! dock måste jag välja inriktning då jag inte rikitg har bestämmt mig, antigen får jag läsa 2år till, alltså 4 år kvar eller så ev endast läsa 2år till, vilket känns passande då jag faktsikt är lite skoltrött oså ;)
 
Så livet är rätt så bra förutom att saknaden är förstor vilket påverkar vardagen!








Namn, Mail, Blogg,