Trofast - Hon är Finast i Världen

Det finns en tjej därute 
Men bara jag och hon vet vem det är 
Och hon är så fin 
Denna tjej hon är finast i världen 
Så fin att det inte ens går att beskriva med kärlek 
Jag vill att det ska vara du och jag 
Så du kan flytta med mig när jag åker bort till USA 
Vi kan skaffa hus vi kan skaffa barn 
Jag ska försörja oss och inte ställa massa krav 
Jag ska vara den där glada maken den glada pappan 
Kommer inte kunna hata barnen och inte den som skadar alla 
Som jag sa jag ska försörja oss 
Ingen kan gå i mellan, stöta bort eller förstöra oss 
Så det börja med att vi nästan var bästa vänner 
Tills dagen då jag sa till tjejen att jag älskar henne 
Och hon svarade hon hade känslor för mig 
Jag svarade det finns nog inga människor som dig 
Så snäll, söt och så underbar 
Du vet att jag gillar dig och sedan sjunger jag 
Denna låt den är tillägnad dig 
Och det är så här att jag vill säga dig att 
Du är den som betyder mest 
Och när jag snackar om dig ja det är då jag skryter mest 
Du får mig att tänka annorlunda 
Jag tänker på dig varje gång som jag blundar 
Jag stänger mina ögon och då ses vi 
Jag tycker om denna tjejen och det vet ni 
Denna låt den är tillägnad dig 
Och det är såhär att jag vill säga dig att 
Du är den som betyder mest 
Och när jag snackar om dig ja det är då jag skryter mest 
För du får mig att tänka annorlunda 
Jag tänker på dig varje gång som jag blundar 
När jag stänger mina ögon och då ses vi 
Jag tycker om denna tjejen och det vet ni 
Du är min ängel och du betyder visst 
Utan dig vid min sida skulle jag få syrebrist 
Du är mina andetag, hela mitt liv 
Texten är skriven till dig och sedan bearbetat på bit 
Det tog ett tag innan jag hittade det rätta men jag 
Förstod snabbt att det var du sedan efter en dag 
Tänkte jag på dig och träffa dig igårkväll 
Du var rolig att snacka med och du förstår väl 
Att jag vill träffa dig igen 
Du är älskad min vän 
Så glad hela tiden du är det bästa som hänt 
Bara vi vet vem du är ska inte nämna ditt namn 
Vi sitter i ditt hus vill inte lämna din famn 
Du är mitt allt du är mitt himmelrike 
Två verser till dig och sedan försvinner beatet 
Du vet att jag älskar dig och bevisar det nu 
När jag säger att jag hoppas att du är min blivande fru 
Ja, och vi träffades igårkväll och du vet vem jag menar 
Du vet att du är så fin och att vi ska träffas snart 
Och du vet att jag gillar dig
 

Grymt fin låt gjord av Trofast!








Namn, Mail, Blogg,