sjuk & Göteborgsvarvet

Tror jag håller på att bli sjuk eller så är jag det redan nu..
Visst hade ont i halsen i början av veckan men det ändrades snabbt till ännu mer ont..
Men sen nu så orkar jag inte göra någontong alls, viligen är jag trött men det känns inte so mdet är boven i det hela utan at tdet är något annat...
Men jag vet inte, just nu på skalan ligger det uner 4:an iaf... hoppas verkligen att det snart blir bättre!
 
I övrigt så galen som jag är funderar jag på att springa göterborgsvarvet fast mellan varvet eller vad det heter.. dt är på 5,1 km oja det skulle vara kul att testa faktiskt :P men det krävs ju träning för det oxå.. men får väl börja ut o gå/springa med hästen nu när hon är så pass dålig, eller dålig och dålig är hon ju inte men allt är inte helt okej om vi säger så. så istället ska jag gå med henne ;) kanske kan få bättre kondis oxå vilket jag behöver! så då är det nog det bästa träningsmetoden just nu :)
 
Och speedwayblogg arbetas det för fullt med, och hoppas att jag snart ät färdig med den! :)








Namn, Mail, Blogg,