Ett inlägg :)

min tid går åt till 200% o jag skojar inte!
Upp vid halv sju, åka buss vid halv åtta. Skola från halv nio till kvart över tre/ halv fyra, hemma runt fyra... äta upp till stallet, hemma igen vid halv tio så ja 200% vart de va??

Men nog med det, idag tog jag ledigt från stallet faktiskt :P och kvällen har varit grym faktiskt :) Pratade med en kompis i telefon vilket jag inte brukar göra, men han skulle hjälpa mig med datorn oså ;) så blev att prata lite annat också :)
Sen en bra kväll me de gamla vännerna som mnainte har träffat på några veckor :)
efter det vänta på den eviga bilen hem :P men min vänner är helt grymma :)
 
För ett år sen ändrades mitt totalt, fast det har varit bit för bit, men nöjd med det liv jag har idag!
Men kommer aldrig ångra det jag gjorde! M<33








Namn, Mail, Blogg,