En ny Ide!

Det finns några olika saker jag vill blogga om, o ja allt hamnar på en samma blogg, men det känns som det kommer bli rörigt längre fram sen, därför funderar jag på att det här blir huvudbloggen och de andra är sidobloggen som är inriktigade på sitt, tror du det skulle funka? 
Troligen blir det det några olika sidobloggar några jag vet just nu är:
 
* Speedway
Tycker det är det mest roligare och jag känner att det är det jag är mest insatt i fast jag utövar ridsport, men speedway är det jag alltid kollar upp det senaste vad som har hänt. Därför funderar jag på att skapa en blogg där jag skriver om enbart speedway och vad jag tycker enbart om speedway! Tror det skulle bli grymt bra och känner mig mest motiverad till att köra på det :) Samt så är det inte så många som bloggar om speedway så känns som att man kommer köra framsteg där ;)
 
* Hästarna/ridsport
Självklart vill jag skriva om hur går med min ridning och lite övrigt om ridsport. Det är ju där det hela har startat en gång, men samtidigt håller jag mig själv inte lika upptaderad inom ridsporten. sen så finns det även en hel del som bloggar inom ridsport och då blir man en i mängden ungefär. Men vill självklar vill jag blogga om det går för mig själv för vem vill inte det? Men jag känns inte lika motiverad till att skriva där så det känns inte som det kommer bli så stor uppdatering i början helt enkelt
 
* Fotografering
Sen är ju mitt intresse även att fotografera så en fotoblogg skulle sitta fint, men där kommer det ju ändast komma upp bilder från olika evenemang och planeringar för fotograferingar och liknade ;) Men det där blir det ju inte ständig uppdatering om man säger så ;)
 
* Mitt liv
Ja helt enkelt vill jag väl blogga om mitt liv, mina åsikter och tankar. Ibland behöver man skriva av sig och även lägga ut skolarbeten man har gjort som känner sig lite extra stolt över. Det är helt enkelt om mitt liv som det kommer stå om där :)
 
En anledning till varför jag delar upp det så här är för att jag själv ser lättare var mina läsare är intresserade av och vilken kategori de tillhör. Och kör jag allt från den här bloggen som huvudblogg kommer ingen att missa vad som läggs upp i de olika bloggarna :) vilket jag tycker får en tumme upp! 
Att allt ska finnas på en känns som om det kommer sluta i en ända soppa och man tappar läsare och liknade. Sen kanske jag känner att justdet här vill jag satsa på och har du allt samlat på en och samma blogg ;) 
Så det lär bli så då jag inte kan fixa allt på en och samma sida så det ser stillrent ut, så det är för eran skull det kommer bli så. Men allt kommer läggas upp här så ni inte missar något, alltså länkas inlägget vidare till den andra bloggen, men även kan man enbart hålla sig till den bloggen! :)
När jag har fixat mina nya sidobloggar lägger jag ut dem här :) så nu ska bara praktiska namn fixas o design o allt :)
Men hoppas ni gillar min ide o hänger med! :)








Namn, Mail, Blogg,