Mitt namn

Förrut tyckte jag inte alls om mitt namn, iaf inte att visa på sidor och bilder och dylikt. Det var något som kändes fel och jag tyckte inte alls om det..
 
När jag väl sen började fotografera var jag ju tvungen att "stämpla" min bilder med mitt namn. Men jag tyckte inte det såg fint ut med mitt namn. Så jag valde namnet Ponnyfotografen, helt okej namn det var ju trots allt ponnier jag fotograferade.
Men efter ett tag insåg jag allt mer att det kommer inte hålla med det namnet inte om mitt namn ska "synas". 
Själv tyckte jag att visa fotografera hade å "cheka" och speciela namn och varför hade jag int det? Dem hade så annorlunda namn tyckte jag.
Men tillslut insåg jag att jag hade ett annorlunda namn, ett namn som ingen annan heter... Och varför har jag inte tagit vara på det förrut? ja den fråga kan man ställa sig flera kommer om!
 
Nu skulle jag aldrig välja bort mitt namn, jag tycker det är grymt att ha mitt eget namn på bilderna och visa att det är jag som har tagit dem. Vet inte varför jag var så "rädd" i början att visa mitt nan att jga tyckte att det inte dög att visas..
Men idag är det mitt namn syns på bilderna!
 
 








Namn, Mail, Blogg,