Min Förebild

Jag har en idol, förebild ja allt det där. Jag vill säga att det här är en förebild för mig. Och nej det är inte inom ridsporten, jag ser inga ryttare som mina förebilder. har väldigt svårt att finna någon där det känns som för stor bredd av förebilder att välja på och ingen har väl gjort något större intryck på mig.
 
Min förbild finns inom speedwayen och jag har nämnt honom många gånger här! Emil Sayfudinov är det. 
Hur kan jag då ha honom som förebild när jag tävlar inom hoppning och dressyr? Det går väl inte?? Svaret är jo det är klart! Det räcker med se han lyckas med framgångar o hela köret, det är det som räknas som förebild. Han har gjort det där intrycket som gör honom till en förebild, det där lilla extra. Sen att han kör grymt bra och uppför sig trevilgt mot andra! och lyckas med det mesta. Allt för att vara en bra förebild. 
Det ska nog mycket till att jag skulle sluta heja på honom eller sluta ha honom förebild. 
O ja jag är ett fan av honom! Det är helt klart!
För cirka ett år sedan hade jag inte någon förebild. Och inte trodde jag att det skulle bli Emil, för här hemma sågs han som en "idiot" som inte kunde uppföra sig när han körde. Men efter ett tag insåg jag att det var han som var min förebild, min idol. Jag blev helt enkelt ett fan av honom!
 
Självklart har jag en av hans bilder som bakgrundsbild! Det är en självklarhet
 
Och det ända arbetet i Engelska som jag har fått VG på är om honom!
 








Namn, Mail, Blogg,