Hemma medans de andra har lektion! :)

Lyckligt lottad idag känns det som på ett sätt faktiskt :) Kom hem vi ett och endast haft två ½ lektioner idag :) 
Hade igen Mekatronik då vi hade en fjärdels klassundervissning vilket är att enbart 4st lektion ;) så gick sedan bort till idrotten och frågade vad jag skulle göra då jag är handikappad ;) så fick göra lite arbete som jag han att göra på Mekatroniktimmen!! Sen sista lektion är vi halv klass så då haver jag inte den ;) Och så är det som de än har idrott och ja är hemma hehe :P
 
I övrigt känns det som min fot är dubbelt så stor och jag kan knaptt skriva då jag är totalt stel i handlederna då jag har lindat dem ;) men livet är så ibland. Ska ta ett skrittpass på hästen ikv. Har nu tänkt göra lite skolarbeten ;)
en sak ska vara inne imon så kanske dags att göra den då jag inte har börjat hehe...
 
Åter till arbete med andra ord ;)








Namn, Mail, Blogg,