Dackarna inför 2013

Vet att jag kan få skit för det jag skriver nu, men det här är vad jag trycker! glöm inte det ;)
 
Kan börja och säga att de gör ett bra jobb för att få ett starkt Dackarna inför eliten 2013! Känns grymt bra inför 2013 som det ser ut just nu.
 
 
Förare som är klara för Dackarna 2013 är:
Darcy Ward
Michel Jepsen Jensen
Fredrik Lindgren
Patryk Dudek
Mikkel Michelsen
Dennis Andersson
Victor Palovaara
Simon Gutsafsson
 
En liten tycktill om varje förare;
Darcy då känns som ett lovande kort för Dackarna, tyckte han gjorde ett bra jobb föra året i Dackarna de gånger han körde och kör han på samma sätt 2013 känns han oslagbar!
 
Michel Jepsen Jensen - En förare som kan köra bra det vet vi med bra meriter i bagaget. Hoppas verkligen han ta fram det 2013 sen med! För är han på top känns han oslagbar men annars känns det inte lika lovande. Men förhoppningsvis tar han fram det bästa!
 
Fredrik Lindgren - den ända ursprungliga Dackare, han är den som har varit längst i Dackarna vad jag vet? och visst det känns bra att ha en som vet vad hemmabanan går för och tyckte han körde hyfsat bra iår, det var väl bara något lite som saknades, Men han är stor del av Dackarna.
 
Patryk Dudek - Känns bra att stannade kvar i Dackarna för vad bra han har kört och förvånat oss alla! en förare som har mycket kvar att ge! 
 
Mikkel Michelsen - En förare jag intehar något hum om alls faktiskt, följer han på Twitter dock och har ingen uppfattning eller åsikt om honom, men troligen är han ett bra kort!
 
Dennis Andersson - En förare jag aldrig har sett (vad jag minns) eller hört talas om så, men har alltid undrat över vem han är då jag följer honom på Twitter. Men han verkar iaf vara bra
 
Victor Palovaara - Vad ska jag säga, de gånger jag såg honom, överraskade han inte precis, men han är inte så gamal och med tiden kan han nog också bli en bra förare. 
 
Simon Gustafsson - Vem nu han är, Har ingen anning om vem det är men tror det säker blir bra senare!
 
Sen de Jag vet har skrivit på kontrakt för andra klubbar som jag kan utrycka mig om:
 
Andreas Jonsson - Hur mycket han än har kört för Dackarna så känns det bra att han lämnat Dackarna, visst man kommer alltid förknippa honom med Dackarna, men är ungefär som Hans Andersen var. 
Desutom tyckte jag att Andreas inte köre bra alls iår, och visst kan det inte köra bra alla kvällar men jag tyckte han körde för dåligt för ofta. Visst det fanns en o en annan kväll då han körde mycket bra. Men tror inte det hade hållt i längden helt ärligt, så det känns bra och okej att han inte kör Dackarna längre
 
Jonas Davidsson - Äntilgen säger jag, Och det är helt min egna åsikt, men vad gjorde han i Dackarna egentligen? Tytckte det var strongt gjort av Dackarna att låta honom match efter match köra. Tyckte inte alls att han körde bra i Dackarna. Sen får andra tycka vad de vill.
 
Linus Eklöf - har för mig att byta? men känns so inte någon större förlust, har för mig att inte körde så mycket iår..








Namn, Mail, Blogg,