..CV..

Suttit och skrivt CV hela kvällen känns det som.. inser bara att det aldrig är lätt att göra något helt nytt! 
Hoppas på att få skriva få CV i mitt liv! för det jag egentligen vill arbeta med behöver jag inget CV till ;P
Så ja får jag jobba med det jag vill från första början komme det kännas grymt bra bara det att den linje jag går med nu har inte alls med mitt drömjobb att göra.. Men har erfarenhet om det från mitt liv. Ja ibland behövs inte utbildning faktiskt bara en lite gnutta ;)
 
Men känner mig iaf färdig med det här CV fast jag skrev om ett annat jobb mot det jag skulle tror jag :P så ja hittade typ på ett men känner att jag lyckades bäst med det jobbet istället och jag skulle kunna tänka mig jobba som det oxå ;)
 
Nu ska jag ta det lungt och bara finnas till ;)








Namn, Mail, Blogg,