Down

Jag vet att uppdatering inte fungerar som jag har tänkt. Men det finns så mycket orsaker till att det aldrig bli av att jag skriver några inlägg..
Just nu är jag inne i såndär svacka då man känner att man inte hinner med det man vill och funderingar över om livet är helt rätt. Tankar över om jag ska vara lycklig eller inte..
Efter att jag fick gipset har jag insätt hur viktiga min saker jag gör dagligen är för mig. Jag kan vistas i stallet men jag får ju inte rida, vilket jag saknar något grymt. Speciellt att få rida Thifany. Saknar alla stunder när man bara fickse framgångarna med henne, när den där lyckan kom och gjorde mina dagar lättare. Nu har jag inte kunnat rida henne på 1 vecka och visst det är inte mycket.. men det här avbrottet var oväntat och det känns som just nu behöver jag få rida henne. 
Jag vet att hon känner av min svaghet just nu och hon vet vad orsakan är till att det är som det är nu. För hon visar all sin kärlek på ett sätt som bara hon kan, och det är nu jag inser mycket mer hur pass viktig hon är i mitt liv. För hon är den där speciella hästen den som förstår mig inom och utom och vet vad som ska få mig att skratta och känna lycka. 
 
Tummen har inte blivit bättre så sätt, den gör fortfarande ont men jag kan röra mer på den nu än förr. Jag kommer helt enkelt strunta i mitt ridförbud och ge mig en sväng med Thifany för att få tillbaka den där lyckan igen, att få le. 
min fina springare. 3 år 2 månader av lycka och tragiska händelser. Ett ända stort äventyr av förtroende. 
En häst på miljonen








Namn, Mail, Blogg,