för 1 år sedan

ja för snart ett år sedan hände något som förändarde hela mitt liv, ja något som bara vände på en minut kanppt en sekund.
mitt liv gick just då i tusen bitar tror mig...
Det var då det där Sms:et döck upp, det där sms:et jag aldrig ville få. Det var ett sms som fick mig att inse att personen inte gick att ändra på och att han tänkte på en ända sak!
Från den stunden får tankar genom mitt huvud, vad trodde jag att jag kunde förändra!? från första början visste jag att det aldrig skulle gå, men med tiden såg jag den lilla chans som fanns som var falsk. 
Det finns ingen annan person som har lyckas göra mig så ledsen som då, fy mitt liv var inte toppen precis. Jag vet hur glad jag var över honom och vad jag tyckte, ja det kan jag säga faktiskt. Men efter att han hade skrivit det där vände allt, det fanns inget kvar, Jag pratade aldrig mer med honom jag svarde aldrig på hans sms jag sökte aldrig kontakt med honom. 

Den vän som alltid fanns där just då var Charlie, det var han som såg till att han aldrig mer tog kontakt med mig. Jag vet att det var det bästa att personen aldrig fick reda på varför det blev som så. 
Hade inte Charlie varit där just då vet jag inte vad jag hade gjort med liv.

Tack vare Charlie behövde jag aldrig mer se personen och det var som först här om dagen jag såg honom för första gången sedan skolavslutningen, näst intill ett år sedan. Fy att se honom fick mig bara att må dåligt att passera honom gjorde det inte bättre, men inte enda ord eller blick blev det.

Jag är glad över att det blev som det blev och hade det hände för han var som sagt genom ruten som alla visste. det tog mig månader att tänka bort personen och känslan att han skulle kräva sanningen var hemsk. 

Jag är glad över det jag har idag och kan påstå att killar i min ålder är inte mogna men det finns dock udantag! Men överlag är de inte mogna för en sekund, det är därför jag alltid kommer umgås med äldre! De har ett helt annat tänk och tänker sig alltid för!

en sak som jag aldrig glömer är sms:et jag fick av min kompis i juli där det stod "Vet du vems nummer det här XxXxXXXx är? det ska vara någon Micke" asså idag kan jag skratta åt det faktiskt undra hur fan allt hänger ihop. För den Micke som hon undarde vem det var är han som äger halva mitt hjärta <3
Ja där ser man hur allt kan gå till. Kan säga att under det närmaste året har min uppfattning ändras om honom ;) finns en hel del saker som kan dras upp där massvis med saker som man gjorde oja :P Men idag är det han samma person som sms:ade min kompis föra sommaren som äger halva mitt hjärta <3!  

Får avslutade med att ålder är bara en siffra på ett papper!







Namn, Mail, Blogg,