Äntligen!

Änrligen är jag färdig med alla skolarbeten som jag hade kvar att göra! Så himla gutt :D Så nu är det bara 8 "riktiga" skoldagar kvar :P Sen åker man ju till Berlin den 7 juni och betygen sätts den 8:de ;P
Men så gutt att allt är klart så nu kan man ju ta sommarlov och allt och slippa känna att man har hundra skolarbeten att göra :) Hade nog upp till 8 skolarbetan att göra och allt har jag fixat på 2-3 veckor inte illa det ;) vissa har varit sedan början på året iaf efter sportlovet typ :P
Nu återstår endast 2 prov och det ett fixas nu på fredag och är det ända plugga på prov då det är atomfysik elr vad det heter hehe... men det är ju lätt ;) sen är det matteprov och ska jag vara ärlig så vet jag inte ens om jag ska göra det elr ej?? det återstå att se... men i sånna fall blir det den 5 juni!
Nu kan livet börja rulla som normalt igen :)))









Namn, Mail, Blogg,