ont o åter ont

Jag lär nog aldrig mer får slippa att har ont känns det som...

Igår gick hästen och jag omkull i ridhuset efter att vi har hoppat lite, det är cirka ett halvår sen hon hoppade så pass högt eler vad man ska säga, så jag kännde att hon var lite seg på slutet helt enkelt lite trött, så jag fick pusha på henne lite och efter kom hon iobalans o jag hann inte rädda upp det hela.
Märkte rätt så snabbt att det inte  skulle sluta så bra. men som tur är så gjorde hästen sitt bästa av det hela och jag hamnade med huvudet förre in i väggen, något mindre roligt. Men hästen var helt okej efteråt bara lite sandig ;) 
men nu har man gjort det också alltså gå omkull med en häst :P

Men säger bara en sak det var värre att åka av Pascal som kastade sig så jag åkte av. Att gå omkull känndes inte så mycket mer än att sand inte är  så gott ;) tror vi båda har insätt att sand är inget bra alt till att äta ;P

Men tack vara att jag åkte in i väggen fick jag en sådan huvudvärk igen, men det känns redan lite bättre och funderar faktiskt på att gå till skolan trots allt o göra provet. vi har ju såklart NP idag just när detta skulle hända :P  Men får  väll massa iväg mig ändon ;)









Namn, Mail, Blogg,