Hoppning på Thifany!

Tänkte se hur hon var att hoppa efter hon hade gått omkull i tisdag när vi hade hoppning ju ;)
Men säger bara en sak GALEN ponny! Skulle bygga lite hinder då i ridhuset så jag släpper henne som vanligt i ridhuset med allt på sig, hon brukar trots allt bara gå runt och följa mig - men icke idag! Hon trog iväg i galopp och bockade så tyglarna flyger så de hänger framför henne, Hon fortsätter såklart att galoppera. Jag försöker att få stopp på henne men hon busade vidare och min ända tanke var "Hon går omkull" och såklart trasslar hon in sig i tyglarna och fortsätter galoppera fast det tar imot -.- men tillsut får jag tag i henne utan några skador tack o lov.
Efter det fick hon snällt följa med och bygga ;)
Började rida henne och så galen man kan vara! hoppade några skutt o allt gick i 180 lovar ;) hade till och med en vattenmatta under ett hinder och ponnyn bryr sig inte :D Superduperbra! riktigt stolt över henne sen plus att hon sökte sig till tygel efter vi hade hoppat färdigt :')
O vad jag älskar ponnyn fast hon knäpp ibland <3









Namn, Mail, Blogg,