Mitt Rum ;)

Tänkte visa mitt stora rum hehe... nä men tillräckligt stort är det iaf ;)


Såhär ser det ut när man går in... Och ska byta lampa har jag bestämt ;)


Min fina Foto/tavla vägg :) Jag har fotograferat bilden själv :)


Där det är tomt ska en bild på thifany hänga är det tänkt, men det har tagit ett halvt år att fixa den typ -.-
Samt under den ska sätta upp teckningen jag har gjort ;)
Bilden på shettisen har jag tagit själv :)

Tror det var någon av de här två bilderna, Tror mest det var den andra bilden!


Bilden på teckningen jag har gjort :)


bilden på shettisen :)
Och under den funderar jag starkt på att förstora upp den här bilden!:

Fast utan mitt namn oså ;)


Här ser man min datorhörna oså;) Plus de "viktigaste" rosetterna


På väggen ska jag sätta upp en tjock Anslagstavla av tyg för att sätta upp bilder på som jag har tagit


Står borta vid dartorn här. Mitt fönster ut mot bakgården av hyreshuset.


En annan vinkel på foto/tavla väggen ;) Och min fina arbete också ;)
Över den vita tavlan ska jag sätta upp den här klockan;

Och tiderna stämmer inte :P


Istället för den lampa jag har vid sängen idag ska jag sätta upp den här;

Och där de andra rosetterna sitter ska jag nog sätta upp bilder på thifany och en förstoring av den här bilden;

rostterna får flytta till ovanför datorhörnan ;) (se bilder ovan)


Här ska Tyganslagstavlan upp ;) så det blir massvis av bilder :P


De ny inköpta Tavlorna på ullared (udantag för den tavlan som sitter längst ner)


Mitt fina arbete i Engelskan :D Fick faktiskt VG på den :') Jätte nöjd över den :D
Ligger inte lite tid bakom det och allt har jag gjort hemma också! :))

Ja det är mitt rum plus vad som ska ske med det och så ;)









Namn, Mail, Blogg,