Köra Bil...

Ja faktiskt så kan jag köra bil lite iaf :P
Nä men kört fem hela gånger nu och det går bra!
Vi har två bilar hemma då den ena bilen ska till skroten sen ;)
Men kört oplen (den gamla) och lyckas få X antal motorstopp och annat på den, Verkligen inte min bil oså. Den tar inte bromasarna så bra och allmänt tung i ratten och explosiv på gasen så ja not god at all ;)
Igår fick jag prova att köra Volvon (den nya som vi har köpt) en kombi till och med! Mamma är ju inte så van så hon kör ju motorstopp med den konstant och hur hon lyckas med det vet jag inte ??
Jag tycker då allt att volvon är lättare än Oplen fast volvon är en kombi som inte oplen är...
Men Volvon är mycket lättare i ratten och tar mjukare på bromsen och det är lättare gaspådrag på den!
Allt lite tur att jag tycker bättre om Volvon då det är tänkt att jag ska få den sen :D

Men överlag så har jag lyckas med det mesta faktiskt... Igår kunde det har blivit en riktig sladd på bilen, då vi var på gräs och körde lite, men antispinnen gick i så det var ett äventyr i sig :P

Men att köra bil äro kul minsann :) Bara 2 år kvar då mehe..







Namn, Mail, Blogg,