Hmm Ja...

Fullt upp kanske?? Ja på sitt sätt och viss o nej på annat.
Fiske lördags och ett ända napp som jag missade att se - så lyckat av mig hehe..
Nä men fiske är inte min grej helt enkelt ;)

Hela söndagen var man hos pappa, min pappa är för grym asså, han säger så mycket som man aldrig skulle ha tror att han skulle säga :')
Med andra ord tur att man har pappa ;)

Idag ja, städat hela dagen lång medans solen gassade ute?? jätte normalt jag vet!
Dess värre  har jag inte hunnir ridit hästen något alls... jag som hade planerat så mycket men nej, tror nästan att alla mina planeringar går åt skogen snart, så som det har börjat nu kan man undra hur det ska sluta??

En postiv sak bland allt är att man äntligen får övningsköra så har nästan brännt ut bilen snart hehe... typiskt mig helt klart! Det rullar iaf på...Rullar haha...

Imon Ullared och även på onsdag ockås :D men sen vill jag göra det jag vill... får se hur det går med det...









Namn, Mail, Blogg,