Jag Gråter Bara I Regnet - 1:A!!!!

Åkte även idag till Eriksmåla för att igen det jag gick miste om ;) Igår så blev vi uteslutna i första LD, kom till fyran och inte längre. Tankarna var det vanliga som har varit i två hela j'vla år! 
Andra LD taggade vi om och la upp en helt annan ridning! Fick en helt annan häst på framhoppningen och inne på banan slår allt just för den studen, vi kom i mål med endast 12 fel varav de två stoppen var mitt, men att hon skulle gå noll-nolla skulle varit för stort!
 
Tänkte efter att nu vet jag precuis hur jag ska rida och nu ska jag minsann visa att vi kan, Imorgon gäller det helt klart! 
Det regnade konstant hela tiden sen vi kom till jag hade slutat rida så framridingen vart inte toppen precis, och på framhoppningen var det inte samma häst som igår... Men bättre iaf!
In på banan hästen kör järnet klipper alla jinder i grunden, Tanken var självklart ska jag utgå och nöja mig det jag har?? hmm njä vi kör vidare! Och fy vad hästen var med på noterna :') Det gick så bra att till och med funktionerna fick flytta påsig :P Men vi kom i mål fel fria! :') Lika med att jag blir placerad och inte nog med et hästen hade näst bästa tid :O Fy vad jag kände mig grym för en stund!
Den lyckan kan ingen ta ifrån mig Aldrig! Det var två hela j'vla år sen vi gick från att nolla allt till att bli uteslutna iallt! 
Jag gråter bara i regnetT








Namn, Mail, Blogg,