Det är bara med dig jag är lycklig <33

Jag kan se ut att vara glad hela tiden på utsidan... ni kanske tror att det är så men nej det är inte så... Hur jag skriver här på bloggen kan också får er att tro att jag glad jämt... men nej så är det inte... 
Varje dag är jag ledsen på insidan på något sätt och det är ingen som ser det..
Anledningen är att jag saknar en person så grymt mycket varje dag. Varje gång jag tänker på honom saknar jag han något så grymt mycket. Jag trodde inte att man kunde sakna en person så mycket... Men de stunder jag är med honom känner jag mig glad och lycklig men aldrig ledsen, det är bara här hemma där ingen ser som jag är ledsen på insidan... Jag tänker inte skriva ut vem personen är för då skulle jag bara får mer skit, det är jag nästan säker på.. Jag vill ha honom för mig själv och glädjas utav de stunder vi träffas och ingen ska någonsin få förstöra det.. Aldrig!
Jag är lycklig när jag är hos dig, men att gå ifrån dig och veta att det är länge tills näst är grymt svårt. men det är bara med dig jag är lycklig det är så <33








Namn, Mail, Blogg,