Åska...

Kom hem från stallet vid nio typ... Hästen är tvätt och när jag lämnade så var fortfarande vit :)
Allt är packat och klart och vi kör själva imon! ska bli kul att se hur det går för mamma när hon ska köra, hon har endast kört kortare sträckor och imon blir det en hel del ända till Eriksmåla! Jag tycker det är rätt så skönt att köra själv, främst att man kan åka hem när man vill och även att jag upplever att Thifany står mycket bättre själv i ett vanligt släp. Sen tycker jag att det lugnare oså med :)
 
Nog med det så kommer man väl inte sova något inatt då det ska bli åska... Och när det Åskar ja då tycker iaf inte jag att det är kul, kan inte sova då...
Så lär nog vara trött imon då man ska upp vid halv sex, men det kanske går bättre för mig om jag har mindre energi att fokusera på annat ;) men lite sömn kan man behöva! :)
 
Så nu ska jag sova ;) ZzzZzzZzzZzzZ








Namn, Mail, Blogg,