12 timmars sömn :D

Sov hela 12 timmar i natt :) Så himmla gutt asså :D visligen somande jag vid 12 i natt, men vaknade vid 12 idag så Yuop det var gött! sen så halv sov jag mellan tre och sju igår oxå hehe :P snacka om att vara trött om något ;P
Har insett hur dåligt mitt morgon humör är faktsikt, Fy vad jag kan vara trött på allt och alla just då, men efter någon timme så går det helt okej ;)
En sak som är ännu jobbigare är att jämt fryser om fötterna när jag vaknar men det är för att jag sparkars när jag sover och då vrider sig hela täcket haha!! Vet när man var mindre det fanns ingen som ville sova med en typ, och på läger och sånt när man skulle sova tsm, å fick jag alltid sova längst ut och vaknade oftast helt ensam i sängen :P medans de andra vart tre i en då vi hade de på rad ;)
Ja har ätit frukost idag iaf :) vilket var gott efter helgens onytiga helg ;)
Har hästen idag och en vecka fram över :) har inte ridit på evigheter känns det som, i fredags red jag bara ut mendet var inte så mkt mer, sen var det inte sen skolan slutade faktiskt!
Så hela den här veckan består av att träna inför helgen o hoppas att jag inte dör allt för mycket när jag ska tävla
;)








Namn, Mail, Blogg,