Dagens - Dackarna

Blev tyvärr ingen film igår då jag överhetade darton lite väl för mycket så den stängdes av hela ti'n... Men kanske kan lova att den kommer ut idag eller imon, det beror mest på vad darton säger ;)
Vanlig skoldag idag, hade tänkt stanna hemma men det blide inte så eftersom jag hade slöjd - oja jag kan inte missa den helt enklet. Vill ju bli färdig med skylten :D

Dagens outfit
 
Yummie på bilden ovan asså - musklit
Linne; BikBok
Mjukisar; Everlast - köpt på ullaredet!
Hoddjackan; Carlings :)
Skinjacka från någon affär
Mössa; Ullaredet!

Dagens händelse: Visa världens pinsamaste film för vän (Kommer ut här. Tänk på att den är från 09 ;)!)

Dagens låt: Over the rainbow - Eva Cassidy

Dagens citat: Jag går den väg som inte finns, jag gör nya spår för att någon annan ska kunna spåra i dem


Bild från slöjden på Dackarnas loga! som troligen kommer bli hypper fin!

Blir stallet senare ikväll och vi ska hoppa, undrar bara vem jag ska ha för thifany går inte att hoppa just nu. Men lovar att det kommer ut film senare i veckan så länge bara darton vill
Bild på tjockishästen kommer också :')

// Fyllekajan











Namn, Mail, Blogg,