7 Januari

Idag har hag varit i kalmar hela dagen, varav det inte har blivit någon uppdatering ;)
Dock så köpte jag bara på Hööks eftersom jag tycker det är bättre att läga pengar dä istället, men känner mig mer som en stamkund där just nu Hehe...
Idag köpte jag ett par boots till Thifany - eftersom hon trampar på sig bak så behövs det. Köpte även fyra träningsdamasker (se bild) Vi har pratat länge om att köpa dem så idag tog jag chansen och gjorde det!



Dem andra dagarna har jag köpt ett par bruna ridstövlar för 300kr! Ett av mina bästa köp :)
Sen har jag köpt minkludd till svanskappan, ett rött den här gången, tänkte ha det sen när jag börja hoppa igen och då matchar det ;) Har även köpt en tränsväska med eftersom mitt föra träns blev förstört av att bara ha hängt i skåpet blev jag lite arg - så köpte en tränsväska som kan skydda det här tränset lite bättre!
Har även köpt ett par andra ridstövlar på cheval för 1000kr och dem var svarta - perfekta att tävla med sen

Blev stallet senare och det gick jätte bra idag med! Igår gick hon i form i 5min! Det var det bästa, det börja ge lite resultat trots allt nu! Hon går nu mera på tygel genom hela passet och följer med i böjningar och liknade. Blir super sen när vi ska börja hoppa :D

Tänkte skriva lite om mina favorit förare i Speedway någon dag! Det finns många att välja bland men några att sitt lilla extra ;) Och bästa laget är trots allt Dackarna! Nu kör vi stenhårt och gör vi som vi gjorde 2007 - nämligen ta Guld!

/ Fyllekajan








Namn, Mail, Blogg,