Stallet hela dagen

Helt riktigt så har jag varit i stallet hela dagen.

Vaknade runt 9 softade hemma till ett och åkte då till stallet.
Började med att mocka hela lektionsstallet eftersom det inte var mockat när jag kom, eftersom mamma hade styrelsemöte vid fyra hade jag tid senare att fixa hästen ;)
Sen är det alltid lika kul att mocka åt 14 hästar :P

Skulle även hjälpa en person som ska flytta sin hästar till B-ropp imon, Så hon flyttade dit sina saker idag så det blev lite tidsfördriv där en stund.

Red Thifany på hacket idag som jag hittade i sadelkamaren när vi  fixade plats och det gick betydligt bättre att rida på det! Väldigt konstig nog men det gick jätte bra. Plus att det blev än längre sväng idag. Hon gillar nog hacket mer än det vanliga bettet, så det blir nog att jag rider mer på det ;)
Men hon sköte sig jätte bra idag, o så är hon alltid lika vit och fin min lilla isbjörn <3

Ryckte även en bit på Ambers man idag med eftersom hon är så jobbig att rycka så hon kastar med huvudet hela tin och då når inte Elin upp, men han med halva manen iaf och sen fixade Elin resten ;)
Så imon blir det tävling på Udden och det är många som ska vara med vet jag! Men själv ska jag inte tävla ;)


Fina lilla Isbjörnen som ska bli lika fin igen! <3









Namn, Mail, Blogg,