Ridpasset på två

Igår red jag båda två en normalt pass eller vad man ska säga.

Nellie gick jätte bra idag, skrek inget och lät inte så mycket idag. Och så var vi helt ensama i ridhuset igår med och så klart musik också ;) Det var andra riktiga passet på henne och jag har inte hittat allt riktig än men det börjar ta sig iaf :) Hon är iaf inte rädd för något har jag märkt de här tre gångerna jag har ridit henne.
Det roligaste med henne är att jag kan rida med de hjälperna som jag ska rida på henne utan problem :)
Blir nog en fin häst tillslut :D

Thifany överraskar mig bara mér och mer nu :D Det är som att rida i en dröm i mellan åt :')
Stundvis igår gick i rikitg form och reste ryggen och allt :') Allt slit som jag har gjort börjar ge resultat nu.
Hoppas bara att hon håller i det nu när hon ska börja gå i ridskolan igen, men vi får försöka hitta någon lösning så det inte påverkar henne så mycket ;)
Tyvärr fick hon världens skavsår på båda armbågarna igår trots ett tjockt ludd på sadelgjorden :( Så det största problemet just nu är att lösa det (Lite panik? Oja!) Men det löser nog säg köpa nytt bättre ludd och en sadelgjord helt klart! 


Bjuder på en bild från våran första LC (90cm). Trodde inte att hon skulle hoppa för att hon låg för stort men men som jag säger ponnyn överraskar en
Tyvärr har det inte blivit några nya bilder än, men det kommer ;)








Namn, Mail, Blogg,