Flera dagars inlägg med åsikter

I ett antal dagar framöver kommer det komma upp inlägg om mina åsikter om mig själv då ;)
Ni får lära känna mig bättre.
Alla punkter kommer från skolan från ett papper vi fick fylla i om oss själva. På pappret fanns det menningar som vi skulle avsluta själva. Allt om oss själva, vad vi vill och vad vi tyckte.
Jätte kul faktiskt så min kompis reagerade lite på vissa punkter och höll med om det mesta. Och inget är som någon annas. Vissa punkter kan jag vidare utveckla så det blir två punkter kan man säga ;)

Det handlar allt från vilket gymnasie jag ska gå, till mina minnen och även om mina önskningar. Ja allt kommer finnas med där.

Börjar med ett ikv som kommer ut runt halv sju tiden. Och handlar om grundskolan, mer säger jag inte ;)


// Fyllekajan med vilja och tro







Namn, Mail, Blogg,