Mår så jäkla bra just nu!

Sen skolan börjat så har jag mått mer än toppen nästan!
Skolan är helt grymt, trivs grymt bra i klassen o allt här helt okej :)
Thifany går bättre än bäst just nu, hon sköter sig utmärkt bra både i ridningen o på marken. Hästen att verkligen vuxit grymt mkt nu i somras. Hoppningen har vi fått tillbaka, iaf hon det är bara jag kvar och tänk igår startade vi 90cm vilket vi inte har gjort på år :) gick helt fantaiskt, kom över fyra hinder sen gav jag och ja det var jag som gav upp. En oxer på 90 var tillräckligt för mig! Så hästen vart grymt bra och nu ge jag mig på ett nytt försök i kalmar sen :) Hästen går att bada utan problem och det känns mer än bra, hon har verkligen blivit bättre :)
Sen är Nellie på bättrings vägen och taggad mer än någonsin vilket känns jätte bra! 
Jag mår så jävla bra nu. Det finns bara en sak som fattas, och mkt är att mitt eget fel då min tidinte räcker till vilket inte alls är bra, men hoppas jag löser det snart, för annars känns det som allt kör sig snart...
Men just är livet mer än topptopp! :D








Namn, Mail, Blogg,