Jag för länge sen ;)

Den äldsta bilden jag har hittat i datorn, hos pappa finns det bilder ända sen jag föddes typ :P
Bilden är tagen skolavslutningen 2006 så den är några år ;) plus att jag hade lugg då :P
I övrigt är bilden tagen ute på nynäs
Bilder från samma dag fast på kvällen ;)
 
Skolavslutning på min födelsedag, mindre roligt men michelle och jag åkte till Börjes efter allt :)
 
Och i övrigt så det Michelle och Fanny från Ponnybrudarna på bilden.
Michelle bloggar på http://www.nattstad.se/michelleeriksson 
Fanny bloggar på http://fannyyjohanssons.blogg.se/
 
Bild från sommaren 2008 och däe har jag mitt långa hår, har haft långt hår sedan jag var liten typ, endast när jag i trean klippte jag mig kortare men det vart inte snyggt så det fick bli långt igen och sedan 2009 klippte jag av mig det igen lite halvtlångt och sedan 2010 klippte jag det ännu kortare samt nu funderar jag på att skaffa långt igen ;)
 
Kvällen innan jag klippte mig kortare, håret vart då ca 50cm
 
Sommaren 2009 i Laholm
 
2010 färgade jag håret blondt och det var fort långt ;)
Här ser man hur blondt det är ;)
sista bilden som långt hår ;P
 
Fick gladögon våren 2011 om jag minns rätt :P och här är det kort hår
Blusen 2011 efter temaveckan i skolan då jag vart klädd så ;)
Sommaren 2011 halvlångt
 
Jag just nu fast lite längre hår nu :P








Namn, Mail, Blogg,