Tävling med Nellie

Idag vart det klubbhoppning med Nellie, min lilla magiska häst hehe...

Startade 60 och 70 cm o awsome är bara förnamnet!
I 60 sprang vi mest igenom allt, kom helt fel på hinder ja allt man kan tänka sig, men men trots det blev det en nolla! Helt awsome helt enkelt ;)

innan starten i 70 tänkte jag det har slutar pannkaka! Hon vart väldigt taggad i mellan klasserna, kunde inte stå still...
Skrattade innan jag startade 70cm inne på bannan eftersom hon var så glad. Rider an på första hindret och känner att det är en helt annan häst jag sitter på nu. Hon tog i hindrena mycket bättre och jag kunde lägga henne bättre på hindrena. Kunde lägga henne rätt på alla hinder och hon tog tag i det och flög över! Awsome X2. Den rundan var mycket bättre än första rundan och hon hoppade av mycket bättre, allt var mycket bättre!

Så  en nolla i varje klass! Och tänkt jag har bara ridit hästen i 6 veckor!







Namn, Mail, Blogg,