Jag fick, jag tog, jag gav och fick till svar...

Jag fick, jag tog, jag gav och sa du är allt jag vill ha
Jag fick chansen, jag tog den, sedan gav jag järnet och sa det här är allt jag kan
Jag fick chansen att fortsätta, jag tog den, och jag gav allt men fick tillbaks ett "du är inget att ha" till svar

Jag fick chansen av en annan. jag tog chansen, jag gav han allt och sa "du är allt jag vill ha"
Jag fick chansen igen, jag tog den igen, jag gav allt jag kunde och svaret var "du är det ända jag vill ha"
Jag fick, jag tog, jag gav och insåg att det är så här det ska vara.
Jag fick, jag tog, jag gav och fick det jag ville ha
Han fick, Han tog, Han gav och allt jag fick var ett "du kan, du vill om du tänker rätt" till svar
Jag trodde, jag kämpade och sa "tack för det du sa"
Han trodde, han gav allt och hans resultat blev sant
Han visade, han sa, han gav och han finns kvar
Han finns, han kommer, men går aldrig
Han skrev "tro på det bästa och det kommer bli så"
Jag gjorde och kände idag att så var det
Han hade rätt, han var rätt, han förblir rätt
Han kommer alltid att vara rätt och så är han
En som finns där när man känner sig som sämst
Han finns där när allt inte går som det är tänkt
Det han skriver får mig att må bättre, kännas bättre.
Han finns där när igen annan finns
Han finns där när alla andra har gått
Det är han som finns i mitt hjärta
Det är han jag tror på
Det är där jag hämtar luft och kämpar mig vidare
Det är personen som har fått mig att le och känna mig lycklig
Det är han som fått mig att leva, det är han som har skapat alla frågor och fått mig att inse vad allt innebär.
Det är han som jag aldrig vill förlora för han har tagit en så pass stor plats i mitt hjärta
Han är den som ingen tror finns, men jag vet att han finns och kommer alltid att finnas och få mig att må som bäst
Han är den person jag aldrig trodde att jag skulle få.
Men svaret har jag och här finns han på riktigt
Hans namn är bekant men få vet vem det är
Hans namn är Micke <33
Du är det finaste jag vet! <33







Namn, Mail, Blogg,