Glad och fundersam...

väldigt glad oså eftersom thifanys pass igåt var över förväntan, red henne på ett annat bettlöst träns igår. Ett som Fideli har. och oväntat sökte hon ner sig i form i slutet :') har alltid tror att jag har behövt ha "riktigt" munkontakt med henne, men det behöver jag inte :) Sen var och mycket mycket lugnare igåt också, sprang inte iväg och inget bråkande heller :) sen vart det ett helt normalt pass från noll till 100 och inte som det brukar bli från 80 och neråt ;)
Så planeringer ser ut som sådan nu;
V.16 Tisdag 17/4 - hoppas vi har dressyr så det blir bettlöst med gummisnodd (har gummisnodden för snabbare efekt)
       Torsdag 19/4 - Bettlöst med gummisnodd
        Fredag 20/4 - Bettlöst med gummisnodd i skogen (?)
       Lördag 21/4 - Bettlöst med gummisnodd Ev bettlöst hoppnig
        Söndag 22/4 - Vila och jag åker till Tyskland :D
V.17 Tisdag 24/4 - Inget ridpass - Jag är ju Tyskland :D
       Torsdag 26/4 - Bettlöst utan gummisnodd
        Fredag 27/4 - Bettlöst utan gummisnodd
       Lördag 28/4 - Bettlöst utan gummisnodd
        Söndag 29/4 - Vila - Planera annat!
V.18 Tisdag 1/5 - Ev Vanligt träns med Gummisnodd - beror på om jag är hemma den kvällen
       Torsdag 3/5 - Vanligt träns med gummisnodd
        Fredag 4/5 - Vanligt träns med Gummisnodd
       Lördag 5/5 - Vanligt träns med gumminsodd
        Söndag 6/5 -  Vila
V.19 Tis 8/5, Tors-Lör 10/5 - 12/5 - Vanligt träns utan Gummisnodd 
       Sön - Vila
V.20 Tis 15/5 trimma igenom henne inför tävlingen
       tors 17/5 - Tävling i Fagereke (L:C)
Vilodagarna kan ändra till tors/fre/lör beror på hur dagen ser ut ;)
Men vi hoppas på bästa snabbaste resultat inför tävlingen (Samt att jag ska hitta en bättre sadel)


Sen til sista då jo Dackarna har fyllt upp hela sin trupp nu! Skitmegabra!! Så nu hoppas vi på bättre resultat i åt :) 







Namn, Mail, Blogg,