Gamla godingar ;)

Ja det finns en lista som på spotify som jag alltid, ja alltid lysnar på. varje gång jag loggar in på spotify så första listan är Gamla godingar ;)
Så fort jag sätter på spotify på mobilen blir det gamla godingar ;)

Hmm varför heter den nu Gamla godingar ;) för?? jo de låtar som finns där är från 80 talet och ibalnd lite senare till och med! Sen är den sån musik som pappa och jag alltid lyssnade på i bilen förut!

Den första låten som alltid lyssnas på är: Ljudet av ett annat hjärta - Gyllene Tider
Låtern säger mig bara SOMMAR SOMMAR SOMMAR! Får sommarkänslor av den! den låten är en som spelats om och om och om igen flera 1000 gånger.

Andra är Vingar - Mikael Rickfors
Introt är så good! får verkligen rysningar av den och ja vet inte vad jag ska säga. Hans röst i början när han pratar är så tilltalande så det är inte sant. Det känns som en del i en film

Tredje Cheri Cheri Lady - Modern Talking
Grym låt med extra allt, att lyssna på den ger mig bara en känsla och den är Jag är på väg mot mitt livs största äventyr.

För och inte glöma I want to know what love is - Foreigner
Och samma känsla som ovan, Aow vad jag blir lycklig och förväntans full av den låten.

Den sista låten på listan utav flera än dom sär nämda är We bulit this city - Starship
Finns inga ord för hur bra låten är, bra bakgrundsmusik och allt. Starsjip var namnet







Namn, Mail, Blogg,