Film maraton...

Hum någon som har blivit lurad än?
Jag har i alla fall inte :D

Sov ändas tre timmar inatt, då vi kollade på film ända till klockan halv fem, Hmm vi han se 5 filmer sen åtta plus ett program med ;)

första filmen var en mjukstart - ja verkligen en riktigt mjukstart säger jag! Nämligen - Bambi 2 - , ja jag vet det en tecknad film för barn, men någon gång vill man väl se en barnfilm med elr? ;) Så vi såg ungefär halva filmen :P

sen såg vi ett program vid åtta - smartare än en femte klassare - Ett måste på lördag elr haha... Nä men väldigt roligt o se vad man kommer ihåg och vad vi inte fick lära oss...

Sen trog vi igång - barnaskrik och jäkelskap - väldigt roligt :) så det vart den andra filmen typ ;)

Sen såg vi - sandor slach ida - hade sett den innan men de andra ;P En väldigt bra film, men säger bara en sak! läs boken innan du ser filmen annars blir det inte det budskap som är tänkt tycker jag.

Sedan såg - vi Älska mig - En väldibt bra film! Fast hade sett dén innan med ;) man får en helt annan uppfattning av filmen andra gången man ser den, man ser saker som man inte har tänkt på.

Sista filmen blev - Saknar dig - Hade även sett den här filmen också... Och det är sån där film som blir tråkig andra gånen man ser den upplevde jag den... men väldigt bra film ändon tycker jag!

Jag hade sett alla ilmer utan Bambi 2 då... Men det är alltid lika roligt at se dem igen.
Filmer som jag aldrigt kan tröttna på så jätte mycket är:
* Ingen kan älska som vi
* Grabben i graven bredvid
* Grace
* Sista natten med gänget

- sista natten med gänget - är en bra film tycker jag, med gamla bilar och gamal musik o allt! Tycker om musikfilmer!
Sen i övrigt tycker bättre om äldre filmer t.ex från 80-talet som Ingen kan älska som vi ;) Älskar verkligen hela storyn i den, med bilarna och allt... O musiken är super bra! En film som sätter ett kryss i taket minsann, önskar jag kunde köpa den så jag kan nötta den ännu mer :P
ska nog bara för det se den ikv hehe...

mer tyckande och tänkade om filmerna kommer senare, o då fler filmer än de som är nämda här ;)
Bästa filmen ;)







Namn, Mail, Blogg,