Det händer allt för mycket i ditt liv

just så vad det min Svenska lärare sa till mig efter har läst en kladd.

Vi håller på med våra Livs/tidslinjer och jag har lyckats kladda ner 4 A4 sidor med punkter om vad som har hänt i mitt liv, hmm inte så konstig att hon tycker så.

Men visst jag kan hålla med om det har hänt mycket i mitt liv oja. Mycket som både är negativt och poitivt men en sak säger jag bara jag har varit med om det mesta ;)
Jag hade inte kunnat göradet här om jag inte hade gått min egna väg och trot på mig själv. Visst finns det stunder då jag har fått tagit tillbaka det jag har sagt och tänkt. Jag har även fått backa för att det har visat att det var inte så till slut. Men en sak är säker jag har iaf testat och jag gjorde det på egen hand!
Jag har sårat personer på vägen och det är på grund av att jag har testat mig fram och kan då inte ha de personerna efter mig elr så är de för dem jag har backat på grund av min känsla. Det har aldrig varit lätt att lämna någon och det har nästan tagit mig ett år att glöma vissa personer, sådana som jag har förväntat mig för mycket av som sedan har visats inte vara så.

Det finns även personer som jag alltid kan ta ny sats ifrån, en sådan person som jag kan säga vad som helst till o även ta det ena o andra tillbaka. Där är det jag som som får ta det jag ger andra. Det finns en viss person som jag inte ångrar att jag någonsin har träffat. Vi har bråkat vi har pratat långa samtalt haft väldiga diskutioner och liknade men han har alltid funits där när som helst :) En sådan  person lär jag aldrig få träffa igen...

Det finns även stunder då min vänner har tyckt att jag ska backa när jag sedan har kört på för att min känsla säger mig att det här kan bli något bra. Jag gör inte som alla andra jag visar bara vad man kan göra som många inte nog  skulle våga.
Men jag kan tacka mig själv för att har kunnat göra som jag har gjort för tillslut kanske min frmatid inte hade sett ut som den gör om jag inte hade vågat köra på och istället lyssnat på mina vänner. Jag känner på mig när något känns okej eller inte, jag har även mina gränser också... men jag skulle aldrig kunna spela något för att den andra personen ska må bra, jag är alltid ärlig och säger ifrån när det inte känns bra och då kan jag se om person kan ta det eller inte

Jag säger som min lärare för mycket har hänt i mitt liv men en sak jag vet vad jag gör och jag kommer aldrig ångra det.


Långt långt där borta fanns det jag behövde och hit kom jag på min egna väg tack vare min känsla o tro







Namn, Mail, Blogg,