Är en dröm bara en dröm?

Ja vad tror du?
Jag är helt säker på att drömmar inte bara är drömmar då jag själv har upplevt det, och det är inte bara possitiva drömmar tyvärr.
Det som är det värsta var när thifany kastade tvillingföl och den natten drömde jag om att vi var inne på ATG tror jag (?) sen var det tvunga ge hästen medecin oså, men det blev så stressad så den kastade fölet. Dock så var det inte Thifany drömen, men det är det läskigaste jag har drömt någonsin. Så nu när jag drömmer funderar jag på om de ska bli verklighet elr inte... Det finns så många drömmar som inhåller så mycket dåligt att jag vill inte att det ska hända. Alla min drömar är tyvärr verklighetsbaserade typ, allt jag drömmer om är sånt som kan ända någon gång under mitt liv. Jag vill inte att vissa drömmar ska hända i verkligheten som jag nästan intill vet ska hända...

Så jag är helt säker på att frömmar kan bli verklighet i både positiv och negativ form...







Namn, Mail, Blogg,