Min Bror ... En speciell person

En speciell person det är mycket som krävs för att vara en speciell person. Det finns många krav för att ha titeln en speciell person, det finns få i mitt liv som har den titeln oftast har dem mer en titel. Men är en av titlarna en speciell person då här man rätt så högt upp. Det är person som jag aldrig vill förlora. Jag hoppas att person som har fått en speciell person vet om att den är det. En av mina speciella personer tillfaller en person som har ställt upp för mig i vått och torrt. Han har alltid funnits vid min sida hjälpt mig i mina val, Dem valen som har varit för svåra för mig att välja. Han har hjälpt mig att komma fram till varför jag är just på det humöret. Han har hjälpt mig att besvara dem frågorna som har varit för svåra för mig att besegra. Han är en av dem personerna som ha fått titeln en speciell person. Han har aldrig svikit mig när jag har haft som svårast. Men han har inte alltid varit den ”snälla” person som folk tror, utan ibland har han sagt ifrån tyckt som han vill. Lite väll för mycket kanske det har varit. Överdrivit sagt saker som inte har varit snälla. Men några dagar senare kommer han säger att han ångra det han gjorde. Det är obeskrivligt stort att bara göra så. Andra hade bara vandrat vidare struntat i hur jag känner. Efteråt kan vi skratta åt det som har hänt. Han är en person jag är rädd att förlora. Han vet om vad han är för mig nämligen en Bror. Han kommer alltid att vara det.

Deta är om en person och han vet om att det är han!









Namn, Mail, Blogg,