Jag lyckas med allt?

Tror dock det!

Igår var vi och kollade foten. Det var nog som så att jag hade fått en spricka i foten sedan thifany trampade mig i juni, jippe! en spricka som nu gör ont än. Sen så ska den röntga fotleden typ, eftersom det var mer än en månad sen jag skadade mig. Dem trodde att det var mer skaddad än vanligt altså inte en stukning som det brukar vara. Så det blir att rida barbacka från och med nu.

Nog med en pajad fot så fixar man så man får med ont. helt okej!?
Åkte av två gånger igår när jag red barbacka på avslutningen eftersom hästen kastade sig fine!
Det räcker ju inte bara att åka av som vanligt utan att man slår i huvudet nära inpå hjärnskaning där..
Sen ett fet blåmärke på en låret. Och så pass illa att foten gör jätte ont så man kanppt röra foten sen! Sen när man vaknar idag inser man att man har nog sträck halsen också, kan det bli värre nu?

tydligen kan man skada sig mer. Att råka skära sig med kniven på handen på slöjden. Så nu har man en skadad hand också. Något mer nu!?

Tur att det finns folk som tänker på än <3









Namn, Mail, Blogg,