Jag en player?

Det är vad min film/bok skulle hetta om mitt liv.
Det uppfattar väldigt mycket under en kort period, där det visar vad folk tror om personer som inte är sant.
Kankse skulle börja skriva en liten bit varje dag här på bloggen?

Just nu kollar jag på Grabben i graven bredvid, skit bra film! jag kan se det flera gånger om, vet inte riktigt vad det är som gör att jag tycker bättre om den. Men något är det väl ;)

Dagen har beståt av ja.. inget, inte gjort så mycket mer än kollat på fyrvakerierna i hamnen filmade allt o hoppas det blev bra :)

Imon har jag tänkt att fota lite här hemma, speciellt med djuren, hoppas det blir bra foton iallafall!

Om några dagar åker jag till vetlanda, och kommer att träffa min finaste <3
Så lämnar nog M-town runt 9 på nyårsafton och kommer fram runt 11! Sen blir det bara att tagga inför kvällen!









Namn, Mail, Blogg,