Friends Day

Att vakna upp ensam på en lördag morgon... visst okej, men det kunde har varit bättre att vakna upp hos någon annan! Ensam morgon för att bege sig vidare till emmaboda för power meet!
Love Power Meet! Alla snygga bilar ja allt ihop! Johhny o jag har bestämt att vi skulle träffas under dagen eftersom han oxå var där! Så hittade honom efter en stund. Hittade även min drömbil! Så himla snygg. Vill ha den nu!
Johnny och jag gick runt där och kollade lite o så. Köpte inget det fanns inget typ -.- men johnny köpte saker efter saker kändes det typ som. O märkligt nog kände Johnnys pappa min pappa! Helt konstigt asså där ser man att världen är liten! elr hut är det ??
åkte hemåt igen vid tre. Jepp en stop på donken så klart i Nybro. Där har man inte ätit förrut elr? jo kanske 20 gånger nu. Kan stället nu. Blev en plus meny på det hela! Satte i mig en halv liter Coca Cola! Jag som inte brukar dricka Coca Cola :O men svaret finns nog varför jag har börjat dricka Coca Cola, Hmm... Charlie känn dig skyldig...

Yeey Odett & Pesi kom hitt på dirren när jag kom hem, inte planerat elr så ;) Blev att odett provade lite kläder som jag inte ville ha ;) lite kläder fick hon allt med sig hem. Iaf hennes Shool´s look! Blev att vi kollade på film efter har testar tre olika sätt att kolla på film på. varav det sista funkade. Hmm... kanske så att vi behöver en ny Dvd spelare, vad vet jag :D

Imon bär det av till kalmar med bästa Odett, behöver lite nya kläder o så. Och hon är totalt grym på att hitta kläder till mig älskar den bruden <3 Kanske hon bloggar någon gång med vi får se ;) Hon är pepp på det iaf

Så nu vill sängen har sällskap. Btw har varit ensam hela helgen älskat <3 kanske skulle ta flytta elr?

/wicki







Namn, Mail, Blogg,