Ingen uppdatering idag tyvärr :/

Har inte kunnat blogga något idag då jag inte har haft någon tekning tyvärr :/ men ni har ju fått lite inlägg iaf :) skrev dem igår. O imon kommer ett till som har rubriken "sanningen" och det handlar om mig om just en punkt. Hoppas ni tycker det är läsvärt :)
Har även en till artist/grupp inlägg på går o även ett inlägg som jag länge har funderat på att skriva. Men det är vissa bitar som tar imot men tror ni skulle tycka det är läs värt! :)

Ikväll hoppade jag Thifany, behövde känna av henne o ha kul :) o visst hade vi det! Inget stopp eller ner o hon hoppade långa språng istället för att gå nära :) så tanken är att starta 80cm (LD) & 90cm/Stil (LC) på Udden den 18nov :) sen är det tävling hemma men vet inte än om det blir 80 elr 90cm eller båda ;) sen så ska jag ju tävla Nellie med i troligen 80cm :)

Här får ni en bild på uppvärmningen idag :)









Namn, Mail, Blogg,