Dackarna??

ska jag fortsätta hålla på dackarna?? eller är der Vetlanda som gäller eller kanske till och med möjligen indianerna??

ja har ju bollat med tanken att byta t Vetlanda några gånger nu, o för en vecka sedan kändes det 100 att det var Vetlanda som gällde. Men nu när Emil byte t indianerna kändes det inte lika okej längre.
Och första tanken var då, ska jag hålla på indianerna eller? o eftersom jag inte ens har funderat på det så sumpade jag den tanken direkt.
o just nu känns der som om jag kommer fortsätta att hålla på Dackarna o deras trupp ser helt lovande ut med både ward, MJJ o dudek. så det lutar o det Dackarna iaf :) det är bara om en vis förare börjar köra för Dackarna som kan få det för mig att inte hålla på dem, men tillkommer det en annan som det har pratas om kommer jag absolute hålla på dem oavsett va som händer!

så som så ser mina tankar ut just nu o det lutar åt Dackarna för just nu ;)








Namn, Mail, Blogg,