Ullared shopping den 8:onde!

Okej Gekås då! nä men är det något jag kna störa mig på är när folk ska rätta en, som t.ex om man säger "jag ska  åka till ullared på tisdag!" så säger dem nej men det heter faktiskt gekås och inte enbart ullared! men skitsamma vad folk säger man fattar ändon vad som menas ;)
 
Men jag ska iaf åka den 8 december och handla lite eller jag det brukar ju bli en hel del hehe.. men har bestämt mig för att inte handla så mycket hästsaker den här gången men det säger jag ju nästan alla gånger.. nä men nu ska det bli ändring på det! ska shoppa lite annat istället ;)
Saker som jag har tänkt att köpa är;
* ett träns till Thifany då jag behöver ett till
* se vad som i övrigt bjuds ut men om det finns neonfärgade saker till hästen ska jag fundera över att köpa det.
* Ett par fleceefodrade ridbyxor - om de nu finns några, det ska ha iaf funnits några
* kläder!
* något/några saker på Media avdlening, kanske några cd skivor eller något annat
* Hörlurar i massor - nä men något par.
* Inredning till mitt rum som i somras
* julklappar såklart
 
Det slutar nog med en hel del till slut, som det alltid brukar göra med andra ord ;)
Nä nu ska jag ner o handla lite godis, hade funderat på att fotografera men det är kallt och så har inte Mönsterås fixat med belysningen än tråkigt nog :/
 
bjuder på en liten hästigbild ;)








Namn, Mail, Blogg,