Fredrik Willstrand - Susanne

En låt som jag har fått höra sen jag var liten, en låt som har alltid har funints i mitt huvud, en låt jag har letat efter i år. Det är nu vi pratar barndomsminnen, för den här låten tillhör min barndom och det finns fler. Men den här en sådan jag aldrig har tappat exten tills en, Att få höra låten först 5 år senare igen och man kan sjunga med i låten, då är det minnen!
 
Läs igenom texten och utbudet är väldigt starkt tycker jag, lyssnar på den varje dag!
 
Jag är vaken, det är natt för länge sen
borde nog sova lite grann
Som en stumfilm där mitt liv är handlingen
och där jag just mött Susanne

Hon kom från ingenstans men fick en självklar huvudroll och jag fick se mitt liv från ett annat håll
Hon öppnade en dörr som jag för alltid låst igen
ridån gick sakta upp och jag mötte kärleken

Susanne Susanne vi ska va rädda om varann
du kan ge mig längtan som ingen annan kan
Susanne, Susanne all min oro den försvann
Vill att du förstår det nu Susanne

Det blir morgon, det är sol i min gardin
önskar att du var här just nu
Jag är lycklig, och den känslan är så fin
åh jag vet det är bara du
Jag läser på ett kort som du har skrivit nyss till mig
Några enkla ord och de får mig att sakna dig

Susanne Susanne vi ska va rädda om varann
du kan ge mig längtan som ingen annan kan
Susanne, Susanne all min oro den försvann
Vill att du förstår det nu Susanne

Susanne Susanne vi ska va rädda om varann
du kan ge mig längtan som ingen annan kan
Susanne, Susanne all min oro den försvann
Vill att du förstår det nu Susanne

Jag kunde inte tro nåt sådant skulle hända mig
men jag har förstått att mitt liv har ändrat sig

Susanne Susanne vi ska va rädda om varann
du kan ge mig längtan som ingen annan kan
Susanne, Susanne all min oro den försvann
Vill att du förstår det nu Susanne

Susanne, Susanne vi ska va rädda om varann
du kan ge mig längtan som ingen annan kan
Susanne, Susanne all min oro den försvann
Vill att du förstår det nu Susanne

Susanne, Susanne vi ska va rädda om varann
du kan ge mig längtan som ingen annan kan
Susanne, Susanne all min oro den försvann








Namn, Mail, Blogg,