Skoskav...

Hela min vänsterfor är fuckad just nu...
Red ju thifany igår och sommarhagen var en enda stor sjö typ!
Och hästar är ju inte duma på sommaren precis utan står ju mitt i allt för att svalka sig.
Så det slutar med ett helt par blöta skor till slut...
Hmm som tur var hade mamma ett strumpor i bilen men jag lyckas ju alltid förstöra det mesta, vilket blev ett par trasiga strumpor då jag river upp hela Hälen, hur nu det kan gå till...
Så får rida utan strumpor i ridstövlarna, rida går som sagt var bra, men man kan ju inte rida förbi massvis med smultron såklart! Så jag hoppar av då för att plocka några :) det var typ bara 500 meter till stallet där ifrån så väljer att gå tbx samt att jag inte kunde hoppa upp då jag hade fårullssadlen och slår runt om ingen håler imot :P
Så de 500m orsaker världens värsta skoskav, så det ända som funkar just nu är foppa...
Det räcker ju inte bara med skoskav utan det ska ju göra så j'vla ont oxå!! Har då aldrig haft så ont efter skoskav som nu, känns som om någon har trampad eller man har fastnat mellan två stenar... Ja så nu vet jag inte hur jag ska lyckas gå, då det är mest på vänster och det är inte så bra...
så här såg ut när jag red till sommarhagen... Barfota :P








Namn, Mail, Blogg,